الأحد، 11 يناير 2009

يوم 5:انا وليشع


يخرب بيت امك ياليشع ده انت بارد برود يالا..كنت بسال ليشع امبارح شويه اساله كده ع الوضع هناك في غزه وايه راي سيادته في الوضع هناك..متيجا نعرف الحوار مشي ازاي مع ليشع الكلب
انا:ازيك ياليشع عامل ايه ..ازيك كده وازي امك؟
ليشع::انا بخير وصحه جيده ولكني مضطرب
انا :من ايه ياحبيبي ..كفي الله الشر
ليشع::الوضع هنا سيئ جدا وانا لا استطيع الذهاب للنادي والجيم بسبب الحصار هنا
انا:: لا قلقتني ياليشع بجد قول فيه ..قول يبني متتكسفش يمكن اقدر اساعدك
ليشع:: انني لا استطيع عمل اي شئ هنا ولا اعرف لماذا انتم العرب لا تريدون السلامانا: سلام ورحمه الله وبركاته.طب يابني ده ماله ومال النادي
ليشع::لقد اصيب صواريخكم حديقه النادي وبالاخص المنضده التي اجلس عليها مع حبيبتي ام يانني انا اكره العرب كللهم لماذا انا ولماذا حطتمتم منضدتي ..انتم ارهابيون
انا:: هيا حمره ؟
ليشع:: نعم انها حمره جدا والجو هنا ملتهب جدا وانا اريد العيش ف سلام
انا:: حاضر ياليشع انا هحاول اقنعهم انهم يبطلوا ضرب وكفايه كده عشان بجد انتوا ترابيزتكوا بتتكسر ومش عارفين تخرجوا النادي ..فين منظمات النوادي .فين لجنه حقوق الانسان..فين سفراء النوايا الحسنه فينك يازعيم فينك يايسرا...حاضر ياليشع هوصل صوتك للعالم كله وهقول ..ليشع مش عارف يقابل ام يانني ..حرام ياعالم
ليشع:: اشكرك جدا ياعزيزي وتذكر اننا نريد السلام ولا غير ذلك
انا: لا شكر علي واجب ياليشع وسلملي علي امك كتييراطفال بتموت كل يوم ملهاش اي ذنب وابن المفضوحه عايز يروح النادي ويقابل ام يانني حسبي الله ونعم الوكيل

http://www.facebook.com/group.php?gid=41199894274#/group.php?gid=41199894274

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

علق ولا يهمك محتاج رايك برده يمكن يكون مهم