الأحد، 11 يناير 2009

يوم9 :::: للكبار فقط


هل ممكن يحصل انك عشان فضولك وعشان تعرف ايه اللي بعد كلمه للكبار فقط انك تبيع كل حاجه حتي دينك ....طب تعلوا نشوق القصه دي كدا..صحبنا فضولي جدا ..ومره قبلته الكلمه دي في موقع

..-------------------------------------------------------------------------------------

اما ادخل اشوف في ايه ..يعم طب اهدي بس وفكر مش يمكن يكون فيه حجات قله ادب وحرام تشوفها ماشي ماشي اعرف بس وبعدين ابقي اقرر ..

مش قادر يعم اوعي بقي يعم الضمير مش وقتك دلوقتي

للكبار فقط

ضغطت عليها وانا بدعي من ربنا يكوت اللي ف بالي اغمض عيني وافتحها وانا بتلفت حواليا زي الحراميه وخايف لحد يشوفني يبقي شكلي وحش

افتح عيني ..اه يبن الرخمه ده بيستفذني اكتر وبسالني ......انت اكبر من 18 سنه؟؟ده كده انا بقي لو حتي اقل من 18 سنه وحياه امي لادخل الموضع بقي مشوق جدا...يعني هو هيشوف بطاقتي يعنياه يعم انا اكبر من 18 سنه....وريني بقي عندك ايه


ياكداب مش مصدقك ..لو انت اكبر من 18 سنه ..احلف ..وطبعا انت عارف لو حلفت كدب ايه اللي هيحصلوالله يعم انا اكبر من 18 سنه ولو مش مصدقني انا ممكن اجيبلك ابويا..علي ايه يعم انت حلفت خلاص انجز بقي يارخم...ماشي ماشي بس خد يالك اتي حذرتك..اخلص يازفت..طيب ادخل بقي واتفرج.الادان بيدن الله الله اكبر..وف اللحظه ضميري صحي ..ورحت قايم شويه لحد مخلص الادات ورجعت تانيدخلت لقيت صفحه ..الاستاذ بسالتي ..لازم تسجل الاول..عشان تشوف المستخبي..يبن الجزمه ...انت بتحطبني يعني ..ماشي ..وحياه امك لاسجل



  • الاسم:بوش,,,,,,,,,اسم سهل,طبعا كداب ده اي اسم ..هو انا لسه هفتكر اسمي ايه


  • اسم الدلع::كوتش باتا


  • الرقم السري::*****كلمه قله ادب*****


  • تاكيد الرقم السري:: نفس الكلمه اللي فوق..قله ادب برده


  • ايميلك::


  • salli@hotmail.comتاريخ ميلادك::6/ اكتوبر يوم التصر


  • البلد::مفيش غير اسرائيل وامريكا..مش اشكال ..اسرائيل.........مهو فيه سلام بينا وبينهم


  • الديانه:: يهودي..معلش بقي والله مفيش الاهيا اصلا موجوده فانا لازم اسجل...مهي البطاقه فيها مسلم


  • سؤالك السري::لازم تجاوب بنعم عشان تكمل تسجيل


  • السؤال السري:: هل تحب اسرائيل


  • الاجابه ::نعماضغط تسجيل::ضغطت يعم خلاص


مبروك العضو كوتش باتا لقد سجلت بنجاح


قدامي صفحه وعليها علم اسرائيل من كل حته ..وفيها صوره لاطفال فسطين وهما كلهم دم والخراب والدمار في كل حتهوالعرب كلهم راكعين ع الارض ومذلولين لناس شبه القرود


لا انا مش قادر يارتني مكنت كبير..انا مش عايز اتفرج انا خارج...


رايح فين انت ف كوكب القرود..انت بقيت واحد متتا خلاص ....,,,فهمتوا حاجه


http://www.facebook.com/inbox/?f=1#/group.php?gid=41199894274&ref=ts

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

علق ولا يهمك محتاج رايك برده يمكن يكون مهم